בן דוד קידוחים בע"מ משתמשת בארגז כלים מתקדם ומוכח על מנת להתקין עבורך בורות ספיגה. מאחורינו ניסיון בפרויקטים גדולים בפריסה רחבה ואנו מבצעים התקנות כאלה גם עבור חברות בנייה, גם עבור אנשים פרטיים שסובלים מבעיות של מי גשם וגם עבור מוסדות וחברות לעבודות תשתית. אצלנו מרכזים את השירותים החשובים מול אנשי מקצוע מובילים – על מנת שלך תהיה תחושת ביטחון ואמינות.

תהליך התקנת בורות חלחול וספיגה מתבצע דרכנו בצורה מסודרת ובתיאום מראש. בשלבים הראשונים, אנו נפגוש אותך על מנת לאפיין את היקף הפרויקט ולהחליט יחד כיצד לבצע אותו. בשלב הבא, נצא לשטח ונצליח להתקין את בורות הספיגה גם בתנאים בעייתיים ובמקומות לא נגישים.

היתרונות של התקנת בורות ספיגה דרכנו

שירותי החברה שלנו הם בדיוק מה שחיכית לו על מנת לנצל את היתרונות של בורות ספיגה אפקטיביים. אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הידרולוג, יודעים כיצד לשלב בין סוגים שונים של צינורות ניקוז ונשארים עם אצבע על הדופק גם בכל הנוגע לבחירת תעלות ניקוז או קולטן. במידה ויתעורר בזה צורך, נוכל ליישם עבורך טכנולוגיה מתקדמת של התקנת צינורות PVC על מנת לחסוך עבורך את הוצאות התחזוקה של בורות הספיגה בעתיד.

התקנת הבורות דרכנו כולל קידוח בארות החדרה ושימוש בחומרים שעומדים בתקן הקיים. כמו כן, אנו משלבים את התקנת הבורות בעבודות פיתוח ויש לנו את הניסיון הנדרש על מנת לעבוד לפי מפרט מדויק שמגיע מהקבלן.

השיקולים שלך – העבודה שלנו

נציגינו יכולים להביא בחשבון כל שיקול ושיקול שיש לך לפני התקנת הבורות. בין היתר, אנו נבדוק למשל את האזור הגיאוגרפי שבו ברצונך להתקין את הבורות ואת ההשפעה שלו על היקף החלחול של המים. במסגרת בדיקת האזור הגיאוגרפי, נשתמש בכל טיפת ניסיון שיש לנו על מנת לפתור עבורך מראש את הבעיות הנפוצות.

מלבד בדיקת האזור הגיאוגרפי, אנו נתקין את בורות הספיגה רק לאחר שנאפיין עבורך את כמות הגשמים ביחס לסוג הקרקע. זה גם המקום שבו נכנס לתמונה הידרולוג מוסמך שאנו עובדים בצמוד אליו בכל החלטה חשובה. כאשר פונים אלינו, יודעים שהשירות יהיה ברמה הגבוהה ביותר ושהבורות ימלאו את תפקידם נאמנה.

לא יודע מה צריך להיות עומק הבור? בשביל זה אנחנו כאן

כל שאלה שיש לך יכולה לקבל מענה על בסיס יחס אישי מול המומחים של בן דוד קידוחים בע"מ. אצלנו התקנת בורות חלחול היא בגדר שליחות, כי אנו מבינים היטב את האופן שבו מתקנים מן הסוג הזה משפיעים על הסביבה ועל איכות החיים של הלקוחות.

אם אין לך את הכלים או הידע לבדוק מה צריך להיות עומק הברור, המומחים שלנו כבר יאספו עבורך את התשובות. אנו נתכנן את העומק הצפוי של הבור על מנת שיתבסס כראוי וכמובן נחדור לעומק גם בתוך שכבה חולית לכאורה קשה. לאחר מכן, נתייחס לתנאי הגישה לקידוח ועל תכנית המתאר הרלוונטית ליצירת מסגרת תכנונית לאיגום מים עיליים או הגנה על מי תהום.

רוצה למנוע נזקי הצפות? שיחת טלפון אחת מפרידה בינך לבין התקנת בורות ספיגה במחיר הוגן ועם המומחים של בן דוד קידוחים בע"מ.