בן דוד קידוחים בע"מ מתמחה בקידוחי פולימר ומסוגלת לבצע אותם גם בתנאים בעייתיים. מבחינתך, מדובר על ריכוז שירותי הקידוח החשובים תחת קורת גג אחת ובדרך בטוחה לחסוך זמן והוצאות.

כמו כן, כדאי לדעת שאנו עובדים לפי התקן ועומדים בדרישות מחמירות של בקרת איכות ובטיחות. מאחורינו פרויקטים בהיקפים גדולים וקטנים ואנו מזמינים אותך להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים.

היתרון בהזמנת שירותי קידוח מאתנו הוא התנהלות מול חברה מנוסה, מוכרת ואמינה. ברשימת הלקוחות שלנו כבר נמצאים קבלני בניין ואנשים פרטיים עם בעיות מי גשם, כמו גם חברות לעבודות תשתית ועבודות פיתוח. כעת כל שנותר לך הוא להתייעץ עם המומחים שלנו ולהתחיל בקידוחי פולימר בהקדם.

למה לבצע קידוחי פולימר?

פולימר הוא חומר שבו אנו משתמשים על מנת לבצע קידוחים במי חול ומי תהום. בזכות התכונות של הפולימר, ניתן לקדוח איתו בחול ומי תהום ולהתמודד גם עם תנאים מוגבלים במיוחד. בניגוד לבנטונייט למשל, הפולימר שבו אנו משתמשים הוא גם חומר איכותי לסביבה שאינו פוגע בקרקע ולכן מאושר על ידי הארגונים הירוקים בארץ ובעולם.

בתחום הקידוח, עבודות פולימר מיועדות עבור מי שרוצה לבצע את הקידוח בצורה נקייה ובהתאמה ספציפית לבורות ספיגה. בזכות השימוש בפולימר איכותי שנבחר בקפידה ובתיאום מולך, אנו מאפשרים חפירת בורות ספיגה גם בתנאים קשים במיוחד.

6

פולימר גם לבארות וקידוחים סביבתיים

היכרות עמוקה עם תחום הקידוח הופכת אותנו לחברה שמסוגלת להתמודד גם עם בארות וקידוחים סביבתיים. בפרויקטים כאלה, אנו מיישמים שירותי קידוח – פולימר (קידוחי פולימר) על מנת להחליף בנטונייט. בזכות השימוש בפולימר שהוא חומר נקי ואקולוגי, ניתן לקדוח בארות ולבצע קידוחים סביבתיים עד העומק הדרוש.

קידוח פולימר מאפשר להשיג תוצאות מעולות בתוך זמן קצר. בהמשך, ניתן גם להשתמש ביתרונות של הפולימר על מנת לבצע את הקידוח בלי לזהם או לפגוע בתוצאות הבדיקות. עם זאת, צריך לוודא שמכינים את הפולימר בצורה נכונה ולהשתמש בניסיון שלנו על מנת למנוע נזקים.

בחירת החומרים הפולימריים – כך עושים זאת נכון

כאן המקום להזכיר שיש סוגים שונים של חומרים שמוגדרים בתור פולימר. מבחינה ביולוגית וכימית, מדובר על חומר שעשוי מולקולות ענק שמורכבות מיחידות חוזרות עם קשרים קוולנטיים. בפועל, יש הבדל בין פולימרים טבעיים שמקורם בטבע לבין פולימרים סינתטיים וחצי סינתטיים. למזלך, המומחים שלנו יודעים לעשות את ההפרדה ולבחור עבורך את החומרים המתאימים לכל פרויקט.

התייעצות עם נציגי החברה היא הדבר היחיד שמפריד בינך לבין ניצול היתרונות של פולימר גם בקידוחים מורכבים. דרכנו ניתן לתאם את הקידוח בהתראה קצרה להתקין בארות תצפית או ניטור למי תהום ללא בנטונייט ולמניעת התמוטטות הבור בעתיד.

הבטיחות שלך בראש סדר העדיפויות שלנו

הזמנת שירותי קידוח מאתנו תעניק לך שקט וביטחון. אנו מציבים את הבטיחות האישית שלך ושל העובדים בראש סדר העדיפויות, בלי להתפשר על איכות הציוד וחומרי הגלם. זה מה שהופך אותנו לנותני שירות מקצועיים ולחברה שמשתפת פעולה עם לקוחות גדולים.

יש לך שאלות נוספות? נציגי בן דוד קידוחים בע"מ מחכים לקבל פרטים על מנת לתאם עבורך שירותי קידוח – פולימר (קידוחי פולימר).