מבני מגורים רבים זוכים לאחרונה לתמ"א 38, תכנית מתאר עצמית לחיזוק מבנים ישנים נגד רעידות אדמה. מרגע שהוגשה התכנית על-ידי קבלן הבנייה ביכולתו לקבל היתרים עבור חיזוק אותם מבנים ישנים והשבחתם תמורת הקלות מס, פטורים והיתרי בניה. זהו הפתרון האידאלי עבור כל אותם מבנים המעוניינים בשיפוץ כולל אשר אינם מצליחים לעמוד בעלויות הכרוכות בכך. שיפוץ המבנה כולל קידוחים שונים החל ביסודות הבניין ומסתיים בגג. צוות המומחים שלנו מתמחה בקידוחי תמ"א 38 וברשותנו ניסיון הנפרש על גבי שנים ארוכות.קידוחי תמ"א 38

קידוחי תמ"א 38 דגשים

בכל מקום בו מתבצע קידוחי תמ"א 38 יש לאפיין את סוג הקרקע והאדמה על מנת לפעול בהתאם ולעמוד בדרישות, כמו גם בסטנדרטים הרלוונטיים והמתבקשים טרם ביצוע הליך קידוח תמ"א 38. כחלק מעבודות הקידוח, אנו עשויים להיתקל במבנים ובמקומות צרים ותנאי קידוח בתנאים מוגבלים, לכן אנו עושים שימוש בכלים ובציוד מתקדם במיוחד, כמו גם שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר על מנת לספק את הפתרון האידאלי והמקצועי ביותר. תמ"א 38 עשוי להימשך זמן רב ולעתים אף שנה ויותר מכך, בעוד דיירי בניין המגורים נמצאים בכל מהלך ביצוע עבודות הקידוח השונות, לכן חשוב מאוד לנקוט בכל נהלי הבטיחות הנדרשים.

כיצד קידוחי תמ"א 38 מתבצעים?

לאחר שהתקבלה תכנית עבודה על-ידי קבלן בנייה, ראשית עושים סקירה וניהול סיכונים העשויים לנבוע כתוצאה מרעידות אדמה עתידיות. התכנית היא יוזמה אשר הוגשה באמצעות האדריכל יונה פיטלסון בשנת 2005. צוות המומחים לאחר קבלת זכויות הבנייה כפופים לאישור הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, וזאת על מנת למנוע פגיעה כלשהי בנראות ובתשתיות העיר, כמו גם ברווחתם של דיירי הבניין ותושבי האזור.
חשוב לדעת
אפשרויות הבנייה במסגרת תמ"א 38 הנם רבות, הכוללות בין השאר, חיזוק יסודות המבנה, ללא תוספות בנייה, בניית קומות נוספות או הרחבת שטח הקומה, חיזוק מבנה המגורים ויחידות הדיור עד 25 מ"ר ברוטו עבור כל דירה, ואפשרויות מגוונות נוספות. באפשרותך לפנות אלינו בכל עת על מנת להתייעץ אתנו בנושא קידוחי תמ"א 38 ולבדוק דרכנו כיצד צוות המומחים שלנו יכול לסייע ולעזור לך בכל הנוגע והקשור לעבודות הקידוח השונות.

בן דוד קידוחים בע"מ

באפשרותנו להציע לך שפע פתרונות ומגוון רחב של שירותי חפירה וקידוח, באמצעות זחל קודח המיועד במיוחד עבור קידוחי תמ"א 38 וכלים כבדים נוספים המיועדים למשימות מיוחדות.
לקבלת הצעת מחיר משתלמת לקידוחי תמ"א 38, המומחים של בן דוד קידוחים בע"מ ממתינים לפנייתך כעת.