כאשר מדובר בקידוח והתקנת בורות ספיגה, אנשי המקצוע שלנו עושים שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, כמו גם בכלים האיכותיים אשר ברשותנו לביצוע עבודות הקידוח השונות והתקנת כל סוגי בורות הספיגה.

אולם ראשית, ישנם מספר סוגי בורות ספיגה אשר נועדו בין השאר לקלוט שפכים ביתיים המונעים הצפות שונות בין אם בצנרת ביתך, ובין אם באזור הביוב של מבנה מגורייך. כמו כן, קיימים בורות ספיגה תעשייתיים אשר נועדו לקליטת השפכים המגיעים מן המפעלים השונים ומאזורי התעשייה העשויים להכיל שפכים תעשייתיים. כל בור ספיגה נוצר לאחר אפיון יסודי של האדמה, ובהתאם לסוג הקרקע טרם התקנת בורות הספיגה.

קידוח והתקנת בורות ספיגה – דגשים חשובים

בעקבות מקרי זיהום שונים אשר התרחשו בעבר, כיום יש חובה באישורים מסוימים ועמידה על פי התקנים הנדרשים טרם ביצוע כל סוגי עבודות הקידוח והחפירה למיניהן אשר נועדו להתקנת בורות ספיגה.

כאמור, יש לשים לב להבדלים בין התקנת בורות ספיגה לצרכי אגירת מי גשמים, ובין התקנת בורות ספיגה אשר נועדו לקליטת שפכים. על מנת להתאים ולהתקין את סוג בור הספיגה הראוי, עלינו להביא בחשבון את כמות השפכים אשר עשויה להשתנות מאזור לאזור, כמו גם את סוג בורות הספיגה אשר הוזכרו לעיל. על פי החוק במדינת ישראל, השימוש בבורות ספיגה פרטיים נועדו בעיקר כדי לאגור את מי הגשמים, כאשר המטרה היא ניקוז מי הגשמים בגינות הביתיות. אישורים נוספים אשר נועדו עבור קידוח והתקנת בורות ספיגה יינתנו במקומות בהם יש חשש לסכנת הצפה העשויה להיגרם בעקבות מי הגשמים.

 

קידוח בורות ספיגהמגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת

בן דוד קידוחים בע"מ מתמחה בקידוח והתקנת בורות ספיגה באזורים בהם יש תשתית בעייתית וקושי מבחינת נגישות, כאשר במקומות בהם עדיין לא נבנתה תשתית ביוב מסודרת, צוות המומחים שלנו יוכל להעניק לך מבחר פתרונות חפירה וקידוח בכל סוגי הקרקע הקיימים, ואף להפעיל בפרויקט שלך כלים כבדים הייעודים לביצוע המשימות השונות.

כחלק ממערך שירות כולל, באפשרותנו להעמיד לרשותכם צינורות קזפלקס במגוון קטרים: 300, 400, 500, 600 ו-800 ס"מ, כמו גם הספקה התקנת שוחות בטון, מוצרי בטון, תעלות ניקוז ועוד.

בן דוד קידוחים בע"מ – שירותי קידוח והתקנת בורות ספיגה

לקבלת שירותי קידוח בור ספיגה ברמת ביצוע ללא פשרות מטעם המקצוענים הוותיקים והמנוסים בתחום – פנו אלינו כעת – והמומחים שלנו ישמחו להתאים את הפתרונות ואת שירותי הקידוח והתקנת בורות הספיגה לפרויקט הספציפי שלך.

 

img-20200209-wa0054